Kulturfest, också för folk med förträngningar

Så har kulturen slagit till i Stockholm, tagit över känns det som. Vilken härlig känsla. Det kommersiella  är minimerat vilket följer att evenemagen står i fokus. Den förra numera avsomnade jippo-festivalen var ju inte ens värd sitt namn.


I måndags var jag på Isaac Delgado och gungande med i  salsan, igår under den svenska folkmusiken upptäckte jag till min förvåning att mina ben hade inbyggda knätofsar och hambon stötte sig rytmiskt fram i lemmarna, som om den aldrig hade blivit förträngd. På lördag kl 21.00 är det meningen att Kungl Operan ska komma ut ur garderoben, givetvis kommer jag att vara där för att betrakta något SÅ storslaget.

Kommentarer
Postat av: petra

kolla min blogg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback